• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Na een situatie in de privésfeer en een periode waarin ik mantelzorg heb verleend, ben ik mij nu opnieuw aan het oriënteren op de arbeidsmarkt. Werken met cijfers is iets wat mij altijd veel…

Persoonlijk

Na een situatie in de privésfeer en een periode waarin ik mantelzorg heb verleend, ben ik mij nu opnieuw aan het oriënteren op de arbeidsmarkt. Werken met cijfers is iets wat mij altijd veel voldoening heeft gegeven. Ik ben een echte doener en houd ervan om met een eigen planning resultaatgericht te kunnen werken. Ik kom het beste tot mijn recht in een backoffice functie met afwisselende taken. Orde en structuur zijn daarbij voor mij belangrijk.
Ik maak graag onderdeel uit van een team, maar houd er ook van om zelfstandig te werken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op Nationale Talentenbank

Mijn specialisme

Na mijn opleiding ben ik gestart als administratief medewerkster bij een groothandel.
Daar ontdekte ik mijn passie voor cijfers en al gauw kwamen er administratieve taken bij.
Na tien jaar heb ik een volgende loopbaanstap gezet en heb ik met financiële cursussen mijn kennis vergroot. In de afgelopen jaren heb ik op uitzendbasis bij verschillende organisaties gewerkt. Ik heb een goed beeld gekregen van diverse branches en veel geleerd op administratief en financieel vlak. Hierdoor breng ik niet alleen veel ervaring mee, maar ben ik ook breed inzetbaar.

In het bijgevoegde CV kunt u meer vinden over mijn kennis en ervaring. Graag kom ik met u in contact om de mogelijkheden te verkennen.

Mijn specialisme

Na mijn opleiding ben ik gestart als administratief medewerkster bij een groothandel.
Daar ontdekte ik mijn passie voor cijfers en al gauw kwamen er administratieve taken bij.
Na tien jaar heb ik een volgende loopbaanstap gezet en heb ik met financiële cursussen mijn kennis vergroot. In de afgelopen jaren heb ik op uitzendbasis bij verschillende organisaties gewerkt. Ik heb een goed beeld gekregen van diverse branches en veel geleerd op administratief en financieel vlak. Hierdoor breng ik niet alleen veel ervaring mee, maar ben ik ook breed inzetbaar.

In het bijgevoegde CV kunt u meer vinden over mijn kennis en ervaring. Graag kom ik met u in contact om de mogelijkheden te verkennen.

Lees meer

Werkervaring

Werkervaring:
Juni 2014 tot februari 2017 - Bam Rail te Breda
Administratief Financieel Medewerkster Urenregistratie
• Urenstaten controleren en verwerken voor de salarisuitbetaling.
• Controles uitvoeren en rapportages samenstellen m.b.t. de maandelijkse salaris- en projectafsluiting.

Maart tot augustus 2013 - Kolb Nederland Transport B.V. te Klundert
Administratief Medewerkster
• Orders invoeren en facturatie.
• Orderbevestigingen en vrachtbrieven scannen en verwerken.
• Postbehandeling en archiveren.

Januari 2012 tot Augustus 2012 - National Oilwell Varco te Etten-Leur
Administratief Financieel Medewerkster/ Medewerkster Crediteurenbeheer
• Inkoopfacturen controleren, coderen en inboeken.
• Verzorgen van ureninformatie van alle uitzendkrachten en deze controleren, coderen en inboeken.
• Bijdrage leveren aan de maandelijkse afsluiting, herinneringen en aanmaningen afhandelen.
• Postbehandeling en archiveren.

Juni 2011 tot December 2011 - Gemeente Zundert
Administratief Financieel Medewerkster / Debiteuren- Crediteurenbeheer
• Inkoopfacturen scannen, controleren, coderen en inboeken.
• Facturen doorboeken en betaling klaarzetten via betaalbadge.
• Beheer van de dagelijkse kas van de afdeling bedrijfsvoering/financiën.
• Beheren en bewaken van de debiteuren- en crediteurenadministratie.




Juni 2010 tot December 2010 - Eurosalt te Moerdijk /Juli 2009 tot Juni 2010 - MDP te Breda /
Januari 2009 tot Juni 2009 - Target Standbouw te Etten-Leur
Administratief Medewerkster / Medewerkster Debiteuren
• Inkoopfacturen controleren, coderen en inboeken.
• Debiteurenbeheer; ouderdomsanalyse van openstaande posten maken, controleren op tijdige betaling, telefonisch en schriftelijk aanmanen, starten van een juridische procedure voor het incassobureau, betalingsregelingen vastleggen, kredietwaardigheids check aanvragen en beheren
• Kasbeheer en het verwerken van kasmutaties.
• Klantenbestand controleren en beheren.
• Orders invoeren en facturatie, postbehandeling en archiveren.

Juni 2008 tot December 2008 - PRC Gerechtsdeurwaarders & Incasso te Breda
Incasso Medewerkster en Baliemedewerkster
• Klanten helpen aan de balie.
• Binnenkomende betalingen controleren en in ontvangst nemen.
• Kas en bankmutaties verwerken.

December 1998 tot Juni 2008 - Safe & Sure Nederland BV te Etten-Leur
Receptioniste/ Telefoniste en Administratief Medewerkster
• Telefooncentrale beheren en postbehandeling, klanten helpen aan de receptiebalie.
• Bezoekrapporten van vertegenwoordigers opvolgen en hierbij een offerte maken en documentatiefolders toesturen naar de klant.
• Prijzen en artikelen aanpassen op de website.
• Klanten- en leveranciersbestand controleren en beheren.
• Prijslijsten maken en wijzigen, drukwerk en kantoorartikelen bestellen en beheren.
• Weekstaten van vertegenwoordigers registreren.
• Orders invoeren en facturatie.
• Telefoon, postbehandeling en archiveren.

Augustus 1989 tot juni 1998 - Lagero en Donna Donna te Roosendaal
Kledingmaakster / Modinette
• Kleding in elkaar zetten, labelen en verzenden aan diverse modewinkels.

Opleidingen (certificaten en diploma’s behaald)
2008-2010
NTI Basiskennis Boekhouden
STUDIEPLAN Medewerkster Debiteurenbeheer en Crediteurenbeheer
STUDIEPLAN Basiskennis Personeel- en Loonadministratie

1997-1998 SCHOEVERS, avondopleiding HBO secretarieel medewerkster
1989-1991 VOC- opleiding kleding- en mode industrie
1985-1989 LHNO huishoudschool richting mode en textiel

Computervaardigheden
Zeer ervaren met: Exact, SAP
Boekhoudprogramma’s: Exact, Accountview.

Interesses en hobby's
Handwerken, kleding maken, lezen, films, tuinieren, spinning.

Werkervaring

Werkervaring:
Juni 2014 tot februari 2017 - Bam Rail te Breda
Administratief Financieel Medewerkster Urenregistratie
• Urenstaten controleren en verwerken voor de salarisuitbetaling.
• Controles uitvoeren en rapportages samenstellen m.b.t. de maandelijkse salaris- en projectafsluiting.

Maart tot augustus 2013 - Kolb Nederland Transport B.V. te Klundert
Administratief Medewerkster
• Orders invoeren en facturatie.
• Orderbevestigingen en vrachtbrieven scannen en verwerken.
• Postbehandeling en archiveren.

Januari 2012 tot Augustus 2012 - National Oilwell Varco te Etten-Leur
Administratief Financieel Medewerkster/ Medewerkster Crediteurenbeheer
• Inkoopfacturen controleren, coderen en inboeken.
• Verzorgen van ureninformatie van alle uitzendkrachten en deze controleren, coderen en inboeken.
• Bijdrage leveren aan de maandelijkse afsluiting, herinneringen en aanmaningen afhandelen.
• Postbehandeling en archiveren.

Juni 2011 tot December 2011 - Gemeente Zundert
Administratief Financieel Medewerkster / Debiteuren- Crediteurenbeheer
• Inkoopfacturen scannen, controleren, coderen en inboeken.
• Facturen doorboeken en betaling klaarzetten via betaalbadge.
• Beheer van de dagelijkse kas van de afdeling bedrijfsvoering/financiën.
• Beheren en bewaken van de debiteuren- en crediteurenadministratie.




Juni 2010 tot December 2010 - Eurosalt te Moerdijk /Juli 2009 tot Juni 2010 - MDP te Breda /
Januari 2009 tot Juni 2009 - Target Standbouw te Etten-Leur
Administratief Medewerkster / Medewerkster Debiteuren
• Inkoopfacturen controleren, coderen en inboeken.
• Debiteurenbeheer; ouderdomsanalyse van openstaande posten maken, controleren op tijdige betaling, telefonisch en schriftelijk aanmanen, starten van een juridische procedure voor het incassobureau, betalingsregelingen vastleggen, kredietwaardigheids check aanvragen en beheren
• Kasbeheer en het verwerken van kasmutaties.
• Klantenbestand controleren en beheren.
• Orders invoeren en facturatie, postbehandeling en archiveren.

Juni 2008 tot December 2008 - PRC Gerechtsdeurwaarders & Incasso te Breda
Incasso Medewerkster en Baliemedewerkster
• Klanten helpen aan de balie.
• Binnenkomende betalingen controleren en in ontvangst nemen.
• Kas en bankmutaties verwerken.

December 1998 tot Juni 2008 - Safe & Sure Nederland BV te Etten-Leur
Receptioniste/ Telefoniste en Administratief Medewerkster
• Telefooncentrale beheren en postbehandeling, klanten helpen aan de receptiebalie.
• Bezoekrapporten van vertegenwoordigers opvolgen en hierbij een offerte maken en documentatiefolders toesturen naar de klant.
• Prijzen en artikelen aanpassen op de website.
• Klanten- en leveranciersbestand controleren en beheren.
• Prijslijsten maken en wijzigen, drukwerk en kantoorartikelen bestellen en beheren.
• Weekstaten van vertegenwoordigers registreren.
• Orders invoeren en facturatie.
• Telefoon, postbehandeling en archiveren.

Augustus 1989 tot juni 1998 - Lagero en Donna Donna te Roosendaal
Kledingmaakster / Modinette
• Kleding in elkaar zetten, labelen en verzenden aan diverse modewinkels.

Opleidingen (certificaten en diploma’s behaald)
2008-2010
NTI Basiskennis Boekhouden
STUDIEPLAN Medewerkster Debiteurenbeheer en Crediteurenbeheer
STUDIEPLAN Basiskennis Personeel- en Loonadministratie

1997-1998 SCHOEVERS, avondopleiding HBO secretarieel medewerkster
1989-1991 VOC- opleiding kleding- en mode industrie
1985-1989 LHNO huishoudschool richting mode en textiel

Computervaardigheden
Zeer ervaren met: Exact, SAP
Boekhoudprogramma’s: Exact, Accountview.

Interesses en hobby's
Handwerken, kleding maken, lezen, films, tuinieren, spinning.

Lees meer

Software kennis

  • Facebook
  • Office 365
  • Exact
  • AccountView

Software kennis


  • Facebook
  • Office 365
  • Exact
  • AccountView
Lees meer

Opleiding

01-09-1985 tot 31-09-1991
LHNO te Sprundel, vakrichting Mode
KMBO te Etten-Leur, V.O.C-opleiding Mode
diploma behaald

15-09-1997 tot 31-09-1999
SCHOEVERS, secretarieel medewerkster
diploma behaald

10-05-2009 tot 10-12-2010
Basiskennis Boekhouden BKB,
Medewerkster Debiteuren- en Crediteurenbeheer,
Basiskennis Personeel- en Loonadministratie
certificaten behaald

Opleiding

01-09-1985 tot 31-09-1991
LHNO te Sprundel, vakrichting Mode
KMBO te Etten-Leur, V.O.C-opleiding Mode
diploma behaald

15-09-1997 tot 31-09-1999
SCHOEVERS, secretarieel medewerkster
diploma behaald

10-05-2009 tot 10-12-2010
Basiskennis Boekhouden BKB,
Medewerkster Debiteuren- en Crediteurenbeheer,
Basiskennis Personeel- en Loonadministratie
certificaten behaald

Lees meer

Kerncompetenties

  • Aanpassingsvermogen
  • Creativiteit
  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken
  • Zelfinzicht

Kerncompetenties


  • Aanpassingsvermogen
  • Creativiteit
  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken
  • Zelfinzicht
  • Toewijding
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Handwerken, kleding maken, lezen, films, tuinieren, spinning.

Hobby's & interesses

Handwerken, kleding maken, lezen, films, tuinieren, spinning.

Eigenschappen

Ik ben een echte doener en houd ervan om met een eigen planning resultaatgericht te kunnen werken. Ik kom het beste tot mijn recht in een backoffice functie met afwisselende taken. Orde en structuur zijn daarbij voor mij belangrijk.
Ik maak graag onderdeel uit van een team, maar houd er ook van om zelfstandig te werken.

Eigenschappen

Ik ben een echte doener en houd ervan om met een eigen planning resultaatgericht te kunnen werken. Ik kom het beste tot mijn recht in een backoffice functie met afwisselende taken. Orde en structuur zijn daarbij voor mij belangrijk.
Ik maak graag onderdeel uit van een team, maar houd er ook van om zelfstandig te werken.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Algemeen medewerker, Archiefmedewerker, Backofficemedewerker, Bibliothecaris Backoffice
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie, Handel (detail), Overheid, Politie, Gemeente
  • Dienstverband: Stage, Re-integratie plaats, Werkervaringsplaats
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Miranda Mies te bekijken

Mijn documenten