Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of -kans

Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of -kans

De klant ontzorgen is de kerntaak van elke financiële dienstverlener. Maar hoe ver dat ontzorgen precies moet gaan, daarover zijn de meningen verdeeld. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden worden de implicaties van de doorlopende dienstverlening toegelicht. En je komt erachter wat de zorgplicht betekent voor jou als bemiddelaar of adviseur.

De klant ontzorgen is de kerntaak van elke financiële dienstverlener. Maar hoe ver dat ontzorgen precies moet gaan, daarover zijn de meningen verdeeld. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden worden de implicaties van de doorlopende dienstverlening toegelicht. En je komt erachter wat de zorgplicht betekent voor jou als bemiddelaar of adviseur.

Wat kan je of ken je na de cursus

  • Weten hoe ver je moet gaan om de klant te ontzorgen
  • Begrijpen hoe roemruchtige uitspraken van het Kifid op gespannen voet staan met de werkpraktijk 
  • Weten welke kansen de doorlopende dienstverlening biedt en hoe je die pakt

Duur en studiebelasting

Deze online training 'Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of -kans' duurt 43 minuten.

Doelgroep

Dit webinar is perfect geschikt voor bemiddelaars en adviseurs die een antwoord willen krijgen op de vraag: wat betekent de zorgplicht voor mij en hoe ver moet ik gaan om de klant te ontzorgen?

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Leren.

Lesmaterialen             

De online cursus 'Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of -kans' bestaat uit een video.

Toetsing

Aan de online trainig 'Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of -kans' is geen toetsing verbonden.

Certificaat

Je krijgt geen certificaat bij de online training 'Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of -kans'.