Angelique Lindeboom
allround administratief, met name cijfermatig (projectadministratie, facturatie), waarbij ik sociaal en betrokken, maar bovenal mensgericht, onderzoekend en ondernemend kan werken.
Personalia
- Leeftijd
- 59 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Flexibele, spontane, enthousiaste vrouw, die graag sociaal en betrokken, maar bovenal maatschappelijk verantwoord, mensgericht, onderzoekend en ondernemend bezig wil zijn. Om een goede balans tussen werk en privé te houden, is het wel belangrijk mijn grenzen te bewaken.
Ik wil graag werken als
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Representatieve, zelfstandige teamplayer, proactief, dienstverlenende instelling, goede communicatieve en sociale vaardigheden, sterk cijfermatig inzicht, stressbestendig, organisatietalent, flexibel (kan snel schakelen tussen zaken), nauwkeurig, prioriteiten weten te stellen, verantwoordelijk.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2017 tot heden
Vrijwilligster bij Humanitas, WijZijnRoosendaal en Wonen+, Roosendaal
WijZijnRoosendaal: vrijwilligster bij/voor diverse STA-teams (bezoeken van mensen aan huis om zo te helpen voorkomen dat mensen buiten de boot vallen door kwetsbaarheid op tijd te signaleren; het ondersteunen van mensen om (weer) zelfredzaam te worden; het stimuleren van mensen om zich in te zetten voor elkaar én voor de gemeenschap)
Humanitas: project Get A Grip (helpen van jongeren met geldzorgen)
Wonen+: als belangrijkste administratieve ondersteuning en knoppenhulp
2013 tot 2017
Vrijwilligster bij Pauwer (onderdeel van Amarant Groep), Breda
Begeleiden NAH-cliënt bij opleidingen boekhouden en receptioniste/telefoniste
2013
Administratief medewerkster HR afdeling bij Van Gansewinkel, Rucphen
Wegwerken van administratieve achterstand (archiveren, systeem updaten)
1984 t/m 2012
Diverse administratieve/secretariële banen bij meerdere bedrijven die veelal in de dienstverlening zitten (detacheringbasis)
Werkzaamheden o.a.:
(project)administratie (non)profit organisaties/bedrijfsleven:
• opmaken/afhandelen/verwerken offertes, contracten en ver-/ inkoopfacturen
• plaatsen/controleren/verwerken/najagen orders – bestellingen – werkbonnen –
keuringsrapporten – facturen, zodat klantendossiers compleet zijn
• urenadministratie
• facturatie
• debiteuren/crediteuren (beheer/bewaking)
• zelfstandig regelen certificering gezondheid en herkomst van verkochte producten (Afrika en
Midden-Oosten)
• verwerken expense reports
• patiëntenadministratie
• salarisadministratie
administratieve werkzaamheden in diverse systemen
beheer adres-/klantbestanden
algemene secretariaatswerkzaamheden, soms met leidinggevende taken
onderhouden van (internationale) contacten in-/externe relaties
Opleidingen
2008
PD Loonadministratie, ROC te Roosendaal
2007
PD financieel assistent, ROC te Roosendaal
2000-2001
Managementassistente, Instituut Broers te Tilburg
1983-1984
Medisch secretaresse, Ned. Academie voor Medisch Secretaresse te Amsterdam
1977-1982
HAVO, Norbertus College te Roosendaal
Cursussen
2016 Basiscursus Coachingsvaardigheden, Breda-Actief te Breda
2014 Positief begeleiden van kinderen en jongeren, Breda-Actief te Breda
2013 Begeleiden en coachen van kwetsbare mensen, MEE te Breda
2013 Inzicht in gedrag m.b.v. enneagram, Breda-Actief te Breda
2002 MS PowerPoint, Cobra Opleidingen te Breda
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Wandelen, fietsen, tuinieren