Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Angelique Lindeboom

Angelique Lindeboom

allround administratief, met name cijfermatig (projectadministratie, facturatie), waarbij ik sociaal en betrokken, maar bovenal mensgericht, onderzoekend en ondernemend kan werken.

Personalia

Leeftijd
59 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Amerikaans Engels
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Amerikaans Engels
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Flexibele, spontane, enthousiaste vrouw, die graag sociaal en betrokken, maar bovenal maatschappelijk verantwoord, mensgericht, onderzoekend en ondernemend bezig wil zijn. Om een goede balans tussen werk en privé te houden, is het wel belangrijk mijn grenzen te bewaken.

Ik wil graag werken als

Functie(s):
  • administrateur
Salaris:
  • 1.750 - 2.500
Aantal uren:
  • 8-16 uur
  • 16-24 uur

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Representatieve, zelfstandige teamplayer, proactief, dienstverlenende instelling, goede communicatieve en sociale vaardigheden, sterk cijfermatig inzicht, stressbestendig, organisatietalent, flexibel (kan snel schakelen tussen zaken), nauwkeurig, prioriteiten weten te stellen, verantwoordelijk.

Mijn huidige situatie

Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2017 tot heden
Vrijwilligster bij Humanitas, WijZijnRoosendaal en Wonen+, Roosendaal
WijZijnRoosendaal: vrijwilligster bij/voor diverse STA-teams (bezoeken van mensen aan huis om zo te helpen voorkomen dat mensen buiten de boot vallen door kwetsbaarheid op tijd te signaleren; het ondersteunen van mensen om (weer) zelfredzaam te worden; het stimuleren van mensen om zich in te zetten voor elkaar én voor de gemeenschap)
Humanitas: project Get A Grip (helpen van jongeren met geldzorgen)
Wonen+: als belangrijkste administratieve ondersteuning en knoppenhulp
2013 tot 2017
Vrijwilligster bij Pauwer (onderdeel van Amarant Groep), Breda
Begeleiden NAH-cliënt bij opleidingen boekhouden en receptioniste/telefoniste
2013
Administratief medewerkster HR afdeling bij Van Gansewinkel, Rucphen
Wegwerken van administratieve achterstand (archiveren, systeem updaten)
1984 t/m 2012
Diverse administratieve/secretariële banen bij meerdere bedrijven die veelal in de dienstverlening zitten (detacheringbasis)
Werkzaamheden o.a.:
 (project)administratie (non)profit organisaties/bedrijfsleven:
• opmaken/afhandelen/verwerken offertes, contracten en ver-/ inkoopfacturen
• plaatsen/controleren/verwerken/najagen orders – bestellingen – werkbonnen –
keuringsrapporten – facturen, zodat klantendossiers compleet zijn
• urenadministratie
• facturatie
• debiteuren/crediteuren (beheer/bewaking)
• zelfstandig regelen certificering gezondheid en herkomst van verkochte producten (Afrika en
Midden-Oosten)
• verwerken expense reports
• patiëntenadministratie
• salarisadministratie
 administratieve werkzaamheden in diverse systemen
 beheer adres-/klantbestanden
 algemene secretariaatswerkzaamheden, soms met leidinggevende taken
 onderhouden van (internationale) contacten in-/externe relaties

Opleidingen

2008
PD Loonadministratie, ROC te Roosendaal
2007
PD financieel assistent, ROC te Roosendaal
2000-2001
Managementassistente, Instituut Broers te Tilburg
1983-1984
Medisch secretaresse, Ned. Academie voor Medisch Secretaresse te Amsterdam
1977-1982
HAVO, Norbertus College te Roosendaal
Cursussen
2016 Basiscursus Coachingsvaardigheden, Breda-Actief te Breda
2014 Positief begeleiden van kinderen en jongeren, Breda-Actief te Breda
2013 Begeleiden en coachen van kwetsbare mensen, MEE te Breda
2013 Inzicht in gedrag m.b.v. enneagram, Breda-Actief te Breda
2002 MS PowerPoint, Cobra Opleidingen te Breda

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Wandelen, fietsen, tuinieren

Talentcard®