Talentcard®
Overzicht profielen
SM

Sven Meijer

ondersteunende fuctie op facilitair en / of administratief gebied

Personalia

Leeftijd
43 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • Html
  • MS Word
  • MS Excel
  • MS Acces
  • MS Powerpoint

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik kan mezelf omschrijven als een ondersteunende duizendpoot die zaken netjes afmaakt.

Ik ben toe aan een nieuwe stap in mijn loopbaan.
Ik zoek een ondersteunende functie op facilitair en / of administratief gebied. Hierbij denk ik aan een functie als facilitair medewerker of kantoor assistent in de omgeving van Zeist / Utrecht voor ±32 uur per week.
Ziet u mogelijkheden, dan kom ik graag in contact met u.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een aanpakker en werk heel secuur.
Ik ben integer en ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik ben servicegericht, klantvriendelijk en behulpzaam.
Sta graag anderen te woord, help en verstrek graag informatie aan anderen.
Ik ben nieuwsgierig en heb interesse in de ander.
Ik ben open en vrolijk en zet mij in hoge mate in om afspraken na te komen en de klant tevreden te stellen.
Beschik over goede schriftelijke communicatieve vaardigheden, ben goed in ordenen van papierwerk.
Ik houd overzicht en werk gestructureerd.
Ik kan goed omgaan met computerprogramma’s zoals: Word, Excel en mail. Maak mij snel computerprogramma’s eigen.

Mijn huidige situatie

Huidige werkgever:
  • Parket CVOM
Sector(en):
  • Overheid
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Administratief Medewerker Logistiek
Parket CVOM (Centrale Verwerking Openbaar
Ministerie) te Utrecht
september 2007 - heden

Taken
• Uitgaande post: Post verwerken met converteermachine. Onderhouden en storingen verhelpen. Interne postrondes lopen. Dossiers volgens een afgesproken convenant verzamelen en administratief bijhouden in Excel & Word. Dossiers klaarmaken en aanbieden voor verzending. Afstemmen met collega’s van diverse afdelingen.
• Binnenkomende post: Post Filteren op
postbusnummer. Post scan klaarmaken en scannen, diverse zaakstromen. Barcodes en adressen wijzigen. Strafzaken waarmerken (2e controle).
• Archiefwerkzaamheden uitvoeren.
• Overige werkzaamheden: Contact onderhouden met o.a. koeriers, monteurs, rechtbankmedewerkers en postdiensten. Werkinstructies maken en bijhouden. Schoonmaak- en facilitaire dienst. Schouwwerk. Werken met GPS-systeem voor
strafzaken. Controleren van facturen koeriers.

Orderpikker (op uitzendbasis)
Via uitzendbureau (APS locatie Huis van bewaring) te Nieuwegein
april 2006 - september 2007

Taken
• Boodschappenlijsten sorteren, invoeren en
uitprinten. Boodschappen inpakken, controleren
en op containers plaatsen. Inventarislijsten invullen. Magazijn aanvullen en op orde houden.

Archiefschoningsmedewerker
Archief Rechtbank Utrecht te Utrecht
februari 2004 - december 2005

Taken
• Het schonen van archiefdossiers. Met container of steekwagen dozen ophalen en wegbrengen. Dossiers invoegen.

Interne Medewerker
NebasNsg te Bunnik
augustus 2000 - augustus 2003

Taken
• Het bijhouden van het magazijn, bestellingen doen, orders picken, archief ordenen, schoonmaakwerkzaamheden en incidenteel werkzaamheden van de postkamermedewerker overnemen.

Opleidingen

MBO Administratief Medewerker (assistent
opleiding)
Opleidingsinstituut Gildevaart te Nieuwegein
2001 - 2002, Diploma

LBO Magazijn / Opslagmedewerker
Opleidingsinstituut Gildevaart te Nieuwegein
1999 - 2001, Diploma

VSO Middelbare school
Zonnehuizen Veldheimschool te Zeist
1992- 1999, Getuigschriften

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, spelletjes spelen, bezoeken
van theatervoorstellingen en badminton.

Werkgebied

  • Zeist 25km
Talentcard®