Personalia
- Leeftijd
- 50 jaar
Portfolio
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Persoonsprofiel
Ik ben Ramon Buis 46 jaar, sinds 2015 woonachtig in Edam en sinds 2014 getrouwd. Familie en vrienden zijn voor mij zeer belangrijk. Ik sta graag voor andere klaar. Het gezinsleven mijn partner neemt net als vrienden en familie een belangrijk plek in in mijn leven. Ik ben echt een persoon die op zoek is naar het huisje, boompje beestje gevoel en heb dat met mijn huidige vrouw gevonden.
Ik ben op zoek naar een parttime baan van 2 a 3 dagen per week (20 a 24uur) gewenst icm huisvader rol vanwege toekomstig ouderschap mogelijk is in NH. Dit i.v.m. reistijd o.b.v. Ov dan wel met de auto vanuit mijn woonplaats Edam. Mijn voorkeur gaat uit naar een reistijd van maximaal 1uur. Het liefst word ik ingezet bij een organisatie waar ik langere tijd aan de slag kan gaan. Dit omdat ik houd van zekerheden en mij graag loyaal wil binden aan een opdrachtgever. Minder gebaat ben ik bij korte opdrachten.
Ben iemand die gewoon dagelijks mijn ding wil doen naar voldoening en tevredenheid, zoals bij PNH, Argonaut Advies en voorgaande werkgevers.
Van huis uit en persoonlijkheid verleden/heden ben ik een doener "meer vanuit de praktijk i.p.v. iemand van de studie boeken".
Ik ben breed inzetbaar. Ik zoek een leuke, uitdagende en afwisselende baan als DIV-medewerker administratief / secretarieel, backoffice / ondersteunend, receptie / baliemedewerker, musea / bibliotheek in de (semi) overheid, zorg of non profit dienstverlenende sector. Ook sta ik open om te ontdekken of andere plekken bij mij passen.
Ben geboren en opgegroeid in Haarlem verleden/heden, na basisschool en MAVO direct gaan werken via vader bij Gouden Gids 3x jaar contract bij Adsellers / W&S en IDG. De laatste jaren ben ik werkzaam geweest bij Provincie NH (7,5 jaar) en bij Gemeente Hoorn (2.5 jaar) via Maandag. Voorheen ook bij zorgverzekeraar Achmea (8 jaar) en Argonaut Advies (2 jaar). Ook ben ik werkzaam geweest bij Energielabel Westfriesland (7 maanden). Werkzaamheden eindigden omdat er geen voldoende werkzaamheden meer voorhanden waren. Het was een eenmansbedrijf en de eigenaar kon daardoor niet kunnen voldoen aan eerder gedane toezegging voldoen om mij langdurig in dienst te nemen.
In 2019 ben ik werkzaam geweest bij de gemeente Amsterdam, daarna vanwege omslag naar de zorg 1 jaar 2020 werkzaam geweest, als medewerker gastvrijheid via de Zorgcirkel "helden van de zorg in corona periode"
De werkervaring op mijn C.V. in de periode 1995 t/m 2014 heb ik als leuks ervaren. De meeste
voldoening als DIV medewerker had ik bij mijn Provinciale periode. Dit o.a. doordat ik daar duidelijk omschreven taak had goed ingewerkt was met een goede leidinggevende en ik daardoor het beste tot m’n recht kwam. De gemeente Hoorn paste minder bij mij, omdat de organisatie te veel in ontwikkeling was en er veel onzekerheden waren. In deze periode heb ik namelijk binnen 10 maanden mijn beide ouders verloren. Dit was zeer ingrijpend omdat de band met mijn ouders hecht
was.
Werkzaamheden bij de gemeente Hoorn eindigden vanwege participatie creëren scanstraat, waardoor inhuur medewerkers niet meer nodig waren. Vaste medewerker hetzelfde werk met minder mensen moesten doen.
Ik ben op zoek naar een werkomgeving voor langere tijd. Ik werk graag in teamverband en presteer goed in teams waar men waardering en respect voor elkaar heeft, en waarin ik een duidelijk omschreven taak met een kop en staart heb, die ik zelfstandig kan uitvoeren en die weer bijdraagt aan het succes van het gehele team. Een werkplek waar mezelf niet voorbij loop en waar ik de kans krijg weer in m’n kracht te komen. Kan werken aan mijn zelfvertrouwen, gevoel van eigen waarde en geloof in eigen kunnen. Ik ben op dit moment en in de toekomst gebaat bij structuur, duidelijkheid,regelmaat en stabiliteit en hoop dit bij uw organisatie te kunnen vinden. In ruil hiervoor kunt u een zeer gemotiveerde en serieuze, altijd aanwezige medewerker verwachten met veel doorzettingsvermogen
en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
Ben minder op mn plek in een ongestructureerde stressvolle commerciële omgeving waar het draait om deadlines en cijfers. Ik schrik niet af van het maken van meters om achterstanden weg te werken of repeterend werk.
Ik kan in verschillende omgevingen goed uit de voeten, maar mijn voorkeur gaat uit naar een
gezellige, harmonieuze en informele omgeving. Ik voel me thuis in een gestructureerde, ordelijke
omgeving met duidelijke werkprocessen, protocollen en regels. Ik vind het belangrijk een bedrijf te vinden dat is gericht op structuur en duidelijkheid en met een duidelijk kader. Mijn voorkeur gaat uit naar een klein of middelgroot bedrijf met een prettige, informele werksfeer.
In mijn werk ben ik klantgericht en servicegericht. Ik ben gestructureerd.
Collega’s omschrijven mij als een stille kracht waar van ze weten wat ze aan mij hebben, kan vertrouwen en op kan bouwen. Ook geven zij mij vaak complimenten om mijn kennis en openheid.
Ik werk nu ook al ruim 2,5 jaar met veel voldoening en naar volle tevredenheid als vrijwilliger,
Huiskamer assistent bij de Meermin. Voor referentie kunt u terecht bij mevrouw C. Fagan
(06-13798488). Recentelijk heb ik daaruit ontdekt dat vanwege mijn karakter en persoonlijkheid,
mijn hart waarschijnlijk ook bij de zorg ligt. Het waardevol en dienstbaar werkzaam te zijn, voor
kwetsbare ouderen of mensen met een beperking spreekt mij erg aan. Ik denk dat ik met mijn
persoonlijke vaardigheden, kwaliteiten en werkervaring heel goed bij een van deze functie pas. Ik ben iemand die erg zorgzaam en geduldig is, graag een handje helpt, de rust zelf en goed kan luisteren, humor is ook wat ik belangrijk vind, maar vooral probeer ik mijn hart te volgen. Daarnaast spreekt het werken voor een betekenisvolle, mensgerichte maatschappelijke organisatie mij erg aan.Vanuit mijn in het verleden opgedane gastheerschap ben ik iemand, die graag de handen uit de mouwen steekt en altijd zoekt naar oplossingen. Ik hecht veel waarde aan een goede dienst verlening. Van mijn directe leiding gevende en collega’s kreeg ik geregeld complimenten over mijn flexibiliteit, loyaliteit en hulpvaardigheid.
In het verleden is een diagnose gesteld van aspergersyndroom. Inmiddels is door nader onderzoek bij Psyq deze diagnose er weer afgehaald en (faal)angst en pieker stoornis gediagnosticeerd. Wij denken zelf dat hoog sensitiviteit hieraan ten grondslag ligt.
Sterkte zwakte analyse
Mijn sterkte punten
Hoog verantwoordelijkheidsgevoel, loyaal, collegiaal, gestructureerd, proactief, initiatiefrijk, rustig,
behoudend, klant en servicegericht, perfectionistisch
Mijn zwakke kanten
Perfectionistisch, weinig assertief, mag wel wat meer zelfverzekerd zijn over eigen kunnen,
besluitvaardigheid, notuleren (moeite met scheiden mate van belangrijkheid), financieel inzicht. Ik moet soms ook wel wat afgeremd worden. Een 9 tot 5 mentaliteit is mij vreemd en omdat als ik eenmaal aan het werk ben, weinig stop om te pauzeren.
Ik ben in de beginperiode onzeker vanwege mijn perfectionisme, waardoor ik meer bevestiging nodig heb dan anderen. Ik wil het graag vanaf het eerste moment goed doen. Als ik eenmaal mijn plek gevonden heb, weet wat er van mij verwacht word de materie mij bekend is en een bedrijf mijn
voldoende stimuleert en ondersteund en mijn kwaliteiten, loyaliteit en bekwaamheid weet te
waarderen zal ik een collegiale, hardwerkende altijd aanwezige, integere medewerker zijn. Die
prettig in de omgang is en een graag geziene en gewaardeerde collega zal zijn.
Ik val onder het doelgroepen register/ banen afspraak o.b.v. arbeidsdeskundig onderzoek door UWV, vanwege een mijn arbeidsbeperking. Ik heb een afstand tot de arbeidsmarkt. Dit om zo
vanuit participatie hopelijk toch nog iets waardevols te kunnen betekenen in de maatschappij en te kunnen voldoen.
Oude blauwdruk 2007: (Voorzet Nederland)
Pluspunten
-oog voor detail
-gevoel voor orde
-harde, gedreven werkers
-betrouwbaar
-houden aan afspraken
-consequent in gedrag
-direct/ recht door zee/ zeer eerlijk.
Moeilijkheden privé en op het werk:
-moeite met organiseren en plannen
-moeite met overzicht houden
-moeite met relativeren
-gevoelig voor kritiek
-moeite met reageren op onverwachte, onvoorspelbare situaties
-vertraagde informatieverwerking
-weinig zelfvertrouwen, kan zich o.a. uiten in perfectionisme
-matig stressbestendig
-moeilijk loslaten van gebeurtenissen en situaties
Nodig op de werkplek:
- Structuur in het takenpakket en op de werkplek
- Duidelijkheid, overzichtelijkheid in takenpakket en werkplek
- Evenwicht in overvragen en ondervragen (uitdaging zonder teveel spanning/ stress en structuur en voorspelbaarheid zonder demotivatie)
- Acceptatie en begrip van Ramon als persoon
- Liever geen onderbreking van routines of ruim van te voren bespreken, wanneer deze routines
onderbroken moeten worden.
Ik hoop dat ik een leuke nieuwe voor mij passende duurzame betaalde werkomgeving vindt, waar ik voor langere tijd mag werken.
De referenten, die mij erg goed kennen en mij direct meegemaakt hebben op de werkvloer, zijn
graag bereid tot nadere toelichting voor uw beeldvorming wat ik kan en nodig heb bij een nieuw te vinden betrekking. Zie ook hun getuigschriften. Zij zijn op de hoogte en u staat vrij ze te bellen. Ziet u diverse ook de aanbevelingen op mijn Linkedin profiel https://www.linkedin.com/in/ramon-buis-
03377483/
Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met mij of Ingrid de Jong (jobcoach nolimits)
Met vriendelijke groet,
Ramon Buis 06-48854135
Hier ben ik écht goed in
Ik ben Ramon Buis 45 jaar, sinds 2015 woonachtig in Edam en sinds 2014 getrouwd. Familie en vrienden zijn voor mij zeer belangrijk. Ik sta graag voor andere klaar. Het gezinsleven mijn partner neemt net als vrienden en familie een belangrijk plek in in mijn leven. Ik ben echt een persoon die op zoek is naar het huisje, boompje beestje gevoel en heb dat met mijn huidige vrouw gevonden.
Ik ben op zoek naar een parttime baan van 20 a 24u gewenst uur per week in NH. Dit i.v.m. reistijd o.b.v. OV vanuit mijn woonplaats Edam. Mijn voorkeur gaat uit naar een reistijd van ongeveer 1uur. Het liefst word ik ingezet bij een organisatie waar ik langere tijd aan de slag kan gaan. Dit omdat ik houd van zekerheden en mij graag loyaal wil binden aan een opdrachtgever. Minder gebaat ben ik bij korte opdrachten. Ik ben op zoek naar opdracht voor i.i.g. 6mnd jaar of langer. Van huis uit en persoonlijkheid verleden/heden ben ik een doener "meer vanuit de praktijk i.p.v. iemand van de studie boeken".
Ben iemand die gewoon dagelijks mijn ding wil doen naar voldoening en tevredenheid, zoals bij PNH, Argonaut Advies en voorgaande werkgevers.
Ik ben breed inzetbaar. Ik zoek een leuke, uitdagende en afwisselende baan als div-medewerker, administratief / secretarieel, backoffice / ondersteunend, receptie / baliemedewerker, musea / bibliotheek in de semi overheid, zorg of non profit dienstverlenende sector.
Ben geboren en opgegroeid in Haarlem verleden/heden, na basisschool en mavo direct gaan werken via vader bij Gouden Gids 3x jaar contract bij Adsellers / W&S en IDG. De laatste jaren ben ik werk- zaam geweest bij Provincie NH (7,5 jaar) en onlangs bij Gemeente Hoorn (2.5 jaar) via Maandag. Voorheen ook bij zorgverzekeraar Achmea (8 jaar) en Argonaut Advies (2 jaar).
De werkervaring op mijn C.V. in de periode 1995 t/m 2014 heb ik als leuks ervaren. De meeste voldoening als DIV medewerker had ik bij mijn Provinciale periode. Dit o.a. doordat ik daar duidelijk omschreven taak had goed ingewerkt was met een goede leidinggevende en ik daardoor het beste tot mn recht kwam. Laatst genoten periode bij de gemeente heb ik het gevoel dat door diverse omstandigheden werkinhoudelijk, maar vooral privé gerelateerd er helaas niet uit is gekomen wat ik er van verwacht had. In een periode van 10 maanden heb ik namelijk mijn beide ouders verloren. Dit was zeer ingrijpend omdat de band met mijn ouders hecht was. Werkzaamheden bij de gemeente Hoorn eindigden vanwege participatie creëren scanstraat, waardoor inhuur medewerkers niet meer nodig waren. Vaste medewerker hetzelfde werk met minder mensen moesten doen.
Ik ben op zoek naar een werkomgeving voor langere tijd.
Ik werk graag in teamverband en presteer goed in teams waar men waardering en respect voor elkaar heeft, en waarin ik een duidelijk omschreven taak met een kop en staart heb, die ik zelfstandig kan uitvoeren en die weer bijdraagt aan het succes van het gehele team. Een werkplek waar mezelf niet voorbij loop en waar ik de kans krijg weer in m’n kracht te komen. Kan werken aan mijn zelfvertrouwen, gevoel van eigen waarde en geloof in eigen kunnen. Ben minder op mn plek in een ongestructureerde stressvolle commerciële omgeving waar het draait om deadlines en cijfers. Maar ik schrik ook niet af van het maken van meters om achterstanden weg te werken of repeterend werk.
Ik kan in verschillende omgevingen goed uit de voeten, maar mijn voorkeur gaat uit naar een gezellige, harmonieuze en informele omgeving. Ik voel me thuis in een gestructureerde, ordelijke omgeving met duidelijke werkprocessen, protocollen en regels. Ik vind het belangrijk een bedrijf te vinden dat is gericht op structuur en duidelijkheid en met een duidelijk kader. Mijn voorkeur gaat uit naar een klein of middelgroot bedrijf met een prettige, informele werksfeer.
In mijn werk ben ik klantgericht en servicegericht. Ik ben gestructureerd. Collega’s omschrijven mij als een stille kracht waar van ze weten wat ze aan mij hebben, kan vertrouwen en op kan bouwen. Ook geven zij mij vaak complimenten om mijn kennis hulpvaardigheid en openheid.
Ik ben in de beginperiode onzeker vanwege mijn perfectionisme, waardoor ik meer bevestiging nodig heb dan anderen. Ik wil het graag vanaf het eerste moment goed doen, bang om te falen. Als ik eenmaal mijn plek gevonden heb, weet wat er van mij verwacht word de materie mij bekend is en een bedrijf mijn voldoende stimuleert en ondersteund en mijn kwaliteiten, loyaliteit en bekwaamheid weet te waarderen zal ik een collegiale, hardwerkende altijd aanwezige, integere medewerker zijn. Die prettig in de omgang is en een graag geziene en gewaardeerde collega zal zijn.
Ik val onder het doelgroepen register/ banenafspraak o.b.v. arbeidsdeskundig onderzoek door UWV, vanwege mijn arbeidsbeperking. Ik heb een afstand tot de arbeidsmarkt. Dit om zo vanuit participatie hopelijk toch nog iets waardevols te kunnen betekenen in de maatschappij en te kunnen voldoen.
Ik hoop dat ik een leuke nieuwe voor mij passende werkplek vindt, waar ik voor langere tijd mag werken.
De referenten, die mij erg goed kennen en mij direct meegemaakt hebben op de werkvloer, zijn graag bereid tot nadere toelichting voor uw beeldvorming wat ik kan en nodig heb bij een nieuw te vinden betrekking. Zie ook hun getuigschriften. Zij zijn op de hoogte en u staat vrij ze te bellen. Ziet u diverse ook de aanbevelingen op mijn Linkedin profiel https://www.linkedin.com/in/ramon-buis-03377483/
Met vriendelijke groet,
Ramon Buis
Ik wil graag werken als
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Sterkte zwakte analyse
Mijn sterkte punten
Hoog verantwoordelijkheidsgevoel, loyaal, collegiaal, gestructureerd, proactief, initiatiefrijk, rustig, behoudend, klant en servicegericht, perfectionistisch
Mijn zwakke kanten
Perfectionistisch, weinig assertief, mag wel wat meer zelfverzekerd zijn over eigen kunnen, besluitvaardigheid, notuleren (moeite met scheiden mate van belangrijkheid), financieel inzicht. Ik moet soms ook wel wat afgeremd worden. Een 9 tot 5 mentaliteit is mij vreemd en omdat als ik eenmaal aan het werk ben, weinig stop om te pauzeren.
Pluspunten
-oog voor detail
-gevoel voor orde
-harde, gedreven werker
-betrouwbaar
-houden aan afspraken
-consequent in gedrag
-direct/recht door zee/zeer eerlijk
Moeilijkheden privé en op het werk:
-moeite met organiseren en plannen
-moeite met overzicht houden
-moeite met relativeren
-gevoelig voor kritiek
-moeite met reageren op onverwachte, onvoorspelbare situaties
-vertraagde informatieverwerking
-weinig zelfvertrouwen, kan zich o.a. uiten in perfectionisme
-matig stressbestendig
-moeilijk loslaten van gebeurtenissen en situaties
Nodig op de werkplek:
- Structuur in het takenpakket en op de werkplek
- Duidelijkheid, overzichtelijkheid in takenpakket en werkplek
- Evenwicht in overvragen en ondervragen (uitdaging zonder teveel spanning/stress en structuur en voorspelbaarheid zonder demotivatie)
- Acceptatie en begrip van Ramon als persoon
- Liever geen onderbreking van routines of ruim van te voren bespreken, wanneer deze routines onderbroken moeten worden.
Persoonsprofiel en kwaliteiten analyse, als tevens detailleert coachingsplan aanwezig
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Personalia
Naam Ramon Dirk Buis
Adres Roelof Bootstraat 61
1135 CE Edam
Telefoonnummer 06-48854135
E-mail ramondirkbuis@live.nl
Geboortedatum 13 november 1974
LinkedIn Link naar profielpagina
Ik ben iemand die graag de handen uit de mouwen steekt, zodat ik samen met mijn collega’s mijn eigen organisatie op een goede manier kan vertegenwoordigen. In mijn werk ben ik erg precies en ik hecht waarde aan een goede dienstverlening.
Administratief ondersteuner - team OJZ (onderwijs jeugd en zorg) JBS gemeente A'dam
Werkzaamheden
Februari - Oktober 2019
* Voor meer informatie verwijs ik u naar mevrouw Z.Loutfi@amsterdam.nl. 06-55728701 teamleidster OJZ of mevrouw Larissa.van.Delft@amsterdam.nl 06-10821952, als referenten
Mogelijke werkzaamheden:
-Afspraken maken & overleg inplannen
-Werkwijze opstellen & bijhouden
-Documenten ordenen & archiveren
-Bezoekers aanmelden & eventueel ontvangen
-Telefoonbeheer
-Bestellingen & reserveringen plaatsen (bloemen, catering, restaurants, borrellocaties externe vergaderruimtes, bedrijfsuitjes en cadeaus)
-Inkomende & uitgaande post verwerken
-Interne & externe vergaderruimtes boeken
>Hulp en ondersteuning, bij diverse georganiseerde evenementen door de gemeente Amsterdam.
* Voor meer informatie verwijs ik u naar bijgesloten getuigschrift van mevrouw N.Bandstra en mevrouw E.Sondaar van het Communicatiebureau evenementen, als referenten.
Facilitair medewerker - JBS gemeente A'dam
> Allerhande werkzaamheden, die komen kijken bij facilitaire, full service dienstverlening en hospitality.
* Voor meer informatie verwijs ik u naar Yvonne Visscher Hotelier facilitair JBS en referent 06-10818560 of email Y.Visscher@amsterdam.nl
Dec.2017 – Juni 2018 Administratief / secretarieel medewerker, Energie Label West-Friesland, Hoorn
- Alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden bij energielabels voor woningcorporaties en particulieren
Juni 2017 – heden Vrijwilligerswerk huiskamer-assistent verzorgingshuis De Meermin, Edam
- Ondersteunende werkzaamheden in en rond de huiskamers van de zorgeenheid
- Houden van toezicht in de aangewezen huiskamer, ondersteuning bij de maaltijdvoorziening, met name bij het eten en/of drinken aan cliënten, ochtend ontbijt en middag lunch en koffie ronde
- Bieden van aandacht, dagritme, gezelligheid en veiligheid aan bewoners, die daar vanwege hun specifieke situatie behoefte aan hebben
- Activiteiten in de vorm van spel, gym beweging, voorlezen krant, gesprek en persoonlijke aandacht
Sep. 2014 – Mei 2017 Medewerker Documentaire Informatievoorziening, Gemeente Hoorn
- Zaakgericht valideren van analoge en digitale post (DMS SharePoint)
- Scannen van de fysieke post, omzetten van analoog naar digitaal archief
- Hulp bieden bij werkzaamheden collega’s daar waar nodig
- Informatieverstrekking
- Wegwerken van achterstanden
- Meedenken over het verbeteren van processen voor een efficiëntere werkwijze
2007- 2014 Medewerker Documentaire Informatievoorziening, Provincie Noord-Holland
- Zaakgericht registreren van analoge en digitale post (Verseon, Docman)
- Digitale dossiervorming en ordening (o.a. m.b.t. subsidies)
- Scannen van de fysieke post, omzetten van analoog naar digitaal archief
- Standaard uitvoeren selectie- en vernietigingsbeleid (m.b.t. subsidies)
- Ondersteunen medewerkers postbehandeling
- Wegwerken van achterstanden (m.b.t. subsidies)
Medewerker Documentaire DIV helpdesk, Provincie Noord-Holland
- Afhandelen verzoeken en verstrekken van informatie (telefonisch, per e-mail)
- Beheren digitale postbus van de afdeling voor de hele organisatie
- Verdelen van interne poststroom en afhandeling in Verseon
- Problemen oplossen en deels beheer van Verseon
- Verbeteren van processen voor een efficientere werkwijze
- Effectief communiceren voor een zo goed mogelijke dienstverlening
2004 – 2006 Administratief medewerker, Argonaut Advies, Alkmaar
Thema’s: Tegemoetkoming Ouders Gehandicapte Kinderen, Wet Maatschappelijke Ondersteuning, Hoog Persoonlijk Kilometerbudget, Re-integratie van personen met psychische klachten
- Uitzetten van de diverse aanvragen naar artsen.
- Inplannen van de huisbezoeken en bezwaarprocedures
- Opvragen van informatie bij o.a. cliënten, psychologen, artsen en zorginstellingen
- Bewaken doorlooptijden
- Telefonisch en schriftelijk beantwoorden van vragen
- Verantwoordelijk voor nauwkeurige dossiervorming
- Uitwerken standaard rapportages
- Verrichten van ondersteunende taken t.b.v. collega’s en teamleider
1995 – 2003 Verzekeringsmedewerker, Afdeling Tandheelkunde en Huisartsen, Zilveren Kruis Achmea, Haarlem
- Verwerken van declaraties op basis van de polisvoorwaarden
- Verzorgen van standaard rapportages voor het management
- Telefonisch en schriftelijk beantwoorden van vragen van verzekerden
- Diverse ondersteunende taken
1994 – 1995 Administratief medewerker abonnementenadministratie,
IDG Communications, Haarlem
- Verrichten van alle voorkomende werkzaamheden voor de abonnementregistratie
- Facturering
- Verzendklaar maken en versturen van boeken, magazines en dergelijke
- Afhandelen van telefonische en schriftelijke vragen
- Productpromotie op computerbeurzen, zoals HCC
1993 Assistent verkoopmedewerker, Reclamebureau Adsellers, Haarlem
- Verzamelen van advertenties voor computerapparatuur en –benodigdheden
- Telefonisch en schriftelijk beantwoorden van vragen van opdrachtgevers en
cliënten
- Diverse ondersteunende taken
1993 Medewerker marktonderzoek, W&S marktinformatie, Haarlem
- Telefonisch en schriftelijk beantwoorden van vragen van opdrachtgevers en
cliënten voor marktonderzoeken
- Verwerken van de verzamelde gegevens en verzenden van standaard mailings
1992 Medewerker verkoopondersteuning, Gouden Gids, Delft
- Verzamelen van advertenties t.b.v. verkoopafdeling van de binnen- en buitendienst
- Aanleveren van advertenties aan de lay-out afdeling
- Baliewerkzaamheden en Postafhandeling
Computervaardigheden
Verseon, Docman, Sharepoint, Kofax, Outlook, Word, Excel
Opleidingen en cursussen
2017 Diverse online cursussen, waaronder Word, Excel, Outlook, Basis BHV (Goodhabitz)
2011-2013 Diverse Verseon-trainingen (Provincie Noord-Holland): Training voor nieuwe medewerkers, Herhalingscursus post, dossiers en minuten, themasessies: Beheren werkvoorraad, Samenwerken in Verseon, Aanmaken zaken en koppelen van documenten, Zoeken in Verseon
2007 Training Docman voor nieuwe medewerkers (Provincie Noord-Holland)
2006 Communicatiecursus en diverse themacursussen (Argonaut Advies)
1994-2005 Jaarlijkse herhalingscursussen Word, Excel, huisstijl en telefoontrainingen (Achmea)
1995 en 2001 Materiecursus Tandheelkunde en Huisartsen (Achmea)
1994 Telefoontraining en diverse thematrainingen (IDG Communications)
1988-1992 MAVO ‘De Eikenhof’, Bloemendaal
Interesses en aanvullende informatie
Hobby’s Yoga, hardlopen, lezen, met de fiets en museumjaarkaart Nederland ontdekken.
Interesses Sport, cultuur, natuur, muziek
Opleidingen
1988-1992 MAVO ‘De Eikenhof’, Bloemendaal
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Hobby’s Yoga, hardlopen, lezen, met de fiets en museumjaarkaart Nederland ontdekken.
Interesses Sport, cultuur, natuur, muziek