Sebastiaan van Dijk
accurate doorzetter met veel ervaring met administratie en contracten
Personalia
- Leeftijd
- 44 jaar
Portfolio
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik zoek een functie in de backoffice of de derde lijn, waarin ik mijn accuratesse en doorzettingsvermogen kan inzetten. Veel ervaring heb ik met administratief werk, juridisch werk en het opstellen en controleren van contracten. Altijd heb ik hierbij mijn accuratesse en doorzettingsvermogen ingezet en gelet op de kwaliteit én de snelheid van het werk om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Hier ben ik écht goed in
De afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan met administratief en juridisch werk, waarbij ik ook bezig ben geweest met het opstellen en controleren van contracten. Altijd heb ik beseft dat er gelet moet worden op de kwaliteit én de snelheid van het werk. Mijn accuratesse en doorzettingsvermogen kwamen hierbij goed van pas.
Werkervaring heb ik opgedaan in het bedrijfsleven en bij de overheid. Bij diverse werkgevers heb ik administratief werk en beoordeelwerk gedaan, waarbij ik ook muteerde. Ook heb ik mij veel bezig gehouden met het opstellen en controleren van contracten en andere belangrijke documenten.
Mijn laatste baan was administratief/juridisch, maar telefonisch klantcontact kreeg, tegen mijn verwachting in, steeds meer de overhand. Dat past niet goed bij mij. Daarom hebben Brainnet en ik besloten niet met elkaar verder te gaan en ben ik op zoek naar een baan met niet teveel telefonisch klantcontact, waarin ik mijn accuratesse en doorzettingsvermogen kan inzetten.
Ik werk nauwkeurig, geconcentreerd en detailgericht, maar ook snel. Ik houd goed overzicht over mijn werk, ben schriftelijk sterk en een doorzetter. Bovendien ben ik klantgericht, gemotiveerd en loyaal.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik werk nauwkeurig, geconcentreerd en detailgericht, maar ook snel. Ik houd goed overzicht over mijn werk, ben schriftelijk sterk en een doorzetter. Bovendien ben ik klantgericht, gemotiveerd en loyaal.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Medewerker Contractadministratie, Brainnet, Nieuwegein, 2018-2019
Werkzaamheden: Overeenkomsten opstellen voor leveranciers en zorgen dat deze voldoen aan de afgesproken contractvoorwaarden van de klant. Werkopdrachten, verlengingen en beëindigingen opstellen voor de medewerkers die ingezet worden. Controleren van contracten die getekend binnenkomen op bijvoorbeeld aanpassingen, doorhalingen en tekenbevoegdheid. Nieuwe leveranciers invoeren in het systeem, waarbij o.a. gecontroleerd wordt bij de KvK en met de Waadi wetgeving. Aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en zzp’ers voor vragen over de inhoud van de contracten.
Medewerker Administratie en Diploma Wisselservice, Lindenhaeghe, Bilthoven, 2015-2018
Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden en processen. O.a. administratieve verwerking van inschrijvingen, samenstellen van klantcorrespondentie, diploma's en certificaten controleren & versturen en nieuwe diploma’s aanvragen, klantwijzigingen doorvoeren in CRM-systemen, opstellen van Verklaringsbrieven, uiteenlopende administratieve handelingen en schriftelijke en telefonische beantwoording van klantvragen.
Medewerker Pensioenen, ASR, Utrecht en Amersfoort, 2008-2014
Werkzaamheden ASR, Utrecht, 2010-2014: Na het akkoord op de offerte voor een collectieve pensioenregeling de afspraken vastleggen in een vijftal juridische documenten (hierna: judocs). Aanpassen van bestaande judocs, analyseren van oude judocs en testen van nieuwe teksten voor in de judocs. (Juridische) verzekeringskennis actueel houden. Daarnaast werkte ik met offertes, verrichtte ik administratieve werkzaamheden (o.a. in IAP) en onderhield ik schriftelijk of telefonisch contact met de binnendienst, de buitendienst en de verzekeringsadviseur.
Werkzaamheden ASR, Amersfoort, 2008-2010: Zelfstandig de administratie verzorgen van 1
pensioenregelingen van werkgevers en particulieren. Behandelen, beoordelen, verwerken en controleren van nieuwe aanvragen en mutaties. Verantwoordelijkheid voor de accurate verwerking, planning en coördinatie van de processen en een intensieve samenwerking met andere afdelingen.
Juridisch/administratieve banen op uitzend-/detacheringsbasis bij overheid en taxatiebureau, Sociale Verzekeringsbank, Immigratie-en Naturalisatiedienst, Tog Nederland, 2005-2008
Werkzaamheden Sociale Verzekeringsbank, Utrecht, 2007-2008: Beoordelen van het recht op en de hoogte van de uitkeringen, zorg dragen voor betaalbaarstelling, verwerken van mutaties, vaststellen van inkomensafhankelijke toeslagen.
Werkzaamheden Immigratie-en Naturalisatiedienst, Den Bosch, 2006: Beslissen op aanvragen voor een Machtiging tot Voorlopig Verblijf in Nederland. O.a. verblijf bij echtgenoot of partner, studie, au pair, arbeid in loondienst.
Werkzaamheden Tog Nederland, Laren, 2005-2006: Bezwaarschriften tegen de WOZ-waarde analyseren en beantwoorden.
Sportverslaggever, Dagblad De Gooi-en Eemlander, Soest, 1999-2004
Werkzaamheden: Free-lance verslaggever van diverse sporten.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
tafeltennis, muziek